Half-Life 2 Kódok:
Isten | Isten mód (szerver oldalon csak a) |
Buddha | Egészségügyi soha nem megy 1 alatt |
Hurtme # | Kártérítés játékos bármilyen változót, a hozzászólásokat, # |
impulzus 101 | Az összes fegyver |
impulzus 82 | Ívik a Jeep |
notarget | Láthatatlan a Népi Gyűlés |
noclip | Képessége séta a falakon (Server Side csak) |
térképek | Megjeleníti a térkép lista |
Térkép # | Load Map (Input címmel helyett #) |
# Fejlesztő | Beállítja fejlesztői mód be / ki / bőbeszédű (0-off, 1-én, 2-bőbeszédű) |
+ Mlook | Lehetővé teszi, hogy egérrel meg |
ad # | Adj fegyver (Input fegyver neve helyett #) |
hud_quickhelp / text? 1 | Mutatja célkereszt |
viewmodel_fov # | Beállítja méretét a fegyver a 'könyv (54 = alapértelmezés) |
exec # | Kivégez egy script fájlt (bemeneti fájlnév helyett #) |
cl_drawhud 1 | Ki-be kapcsolása HUD kijelző |
cl_enablehud 1 | Ki-be kapcsolása HUD kijelző |
cl_showfps 1 | Mutatja FPS |
npc_create | Létrehoz egy NPC |
npc_create_aimed | Létrehoz egy NPC (Célzás távol lejátszó) |
csákányozó | Bekapcsolja Picker mód |
setpos | Áthelyezés játékos meghatározott származási |
setang | Snap játékos szemét, hogy egy meghatározott pálya legyezőmozgás |
sv_gravity # | Meghatározott Gravity (Új szám helyett #) |
sv_stopspeed # | Meghatározott minimális sebesség Megállás földön (Új szám helyett #) |
sv_friction # | Meghatározott World súrlódás (Új szám helyett #) |
sv_bounce # | Beállítja visszafordulási szorzó fizikailag szimulált objektum ütközések |
sv_maxvelocity # | Beállítja a maximális sebessége bármely mozgó tárgy (Új szám helyett #) |
sv_waterdist # | Meghatározott függőleges nézet, amikor szeme víz közelében sík. |
air_density # | Változtassuk meg a levegő sűrűsége. (Új szám helyett #) |
dsp_explosion_effect_duration # | Meghatározott hossza zavar / fül-csengőhang hatás (Új szám helyett #) |
prop_debug | Toggle befoglaló dobozok-debug mód be / ki piros - ignore kár, fehér - reagál a kár, zöld - egészség) |
sv_soundemitter_filecheck | Toggle eltűnésének bejelentését. Wav fájlok hangok |
mat_numtextureunits # | Számát a textúra egység. (Új szám helyett #) (0 = Alapértelmezett) |
sv_cheats 1 | Aktiválja Trükkök |
impulzus 76 | Grunt-O-Matic |
hogy weapon_shotgun | Kapnak a Shotgun |
thirdperson | Harmadik személy megtekintése |
firstperson | Első személy nézet |
mat_depthbias_normal 1 | Lásd a falakon |
ai_disable | váltás az ellenség AI be / ki |
sv_infinite_aux_power 1 | ad végtelen erőt futásnak, stb |
impulzus 203 | eltávolítja az elemet, vagy NPC mutatott |
mat_fullbright 1 | eltávolítja az összes árnyék (0 visszaállítja őket) |
skill # | változás képzettségi szint (# = 1, 2, vagy 3) |
állapot | mutat játék info, incl. aktuális térkép |
segítséget $ | $ helyett egy parancsot, hogy egy rövid leírását |
sk_max_357 # | # Új, max ammo a 0,357 Magnum |
sk_max_ar2 # | # Új, max ammo a Pulse Rifle |
sk_max_ar2_altfire # | # Új, max ammo a Pulse Rifle energia égitestek |
sk_max_buckshot # | # Új, max ammo a vadászpuska |
sk_max_crossbow # | # Új, max ammo a számszeríjjal |
sk_max_grenade # | # Új, max ammo a kézigránátot |
sk_max_pistol # | # Új, max ammo a pisztolyt |
sk_max_rpg_round # | # Új, max ammo az RPG |
sk_max_smg1 # | # Új, max ammo a géppisztoly |
sk_max_smg1_grenade # | # Új, max lőszer az SMG gránátok |
sv_unlockedchapters # | kinyit fejezetek 1-től # (15 kredit vége) |
sk_plr_dmg_pistol # | # Új károk érték pisztoly |
sk_plr_dmg_357 # | # Új károk értéke 0,357 Magnum |
sk_plr_dmg_ar2 # | # Új károk érték Pulse Rifle |
sk_plr_dmg_buckshot # | # Új károk érték vadászpuska |
sk_plr_dmg_crossbow # | # Új károk érték számszeríj |
sk_plr_dmg_crowbar # | Új # károk érték feszítővasat |
sk_plr_dmg_grenade # | # Új károk érték gránátok |
sk_plr_dmg_rpg_round # | # Új károk érték RPG rakéták |
sk_plr_dmg_smg1 # | # Új károk érték géppisztoly |
sk_plr_dmg_smg1_grenade # | # Új károk érték SMG gránátok |
getpos | lehet használni kap a jelenlegi Koordináták használható setpos |
cl_showpos 1 | hoz létre pozíció kijelző jobb felső sarkában a képernyő (0 eltávolítja) |
sv_infinite_aux_power 1 | ad végtelen erőt futásnak, stb |
mat_fullbright 1 | eltávolítja az összes árnyék (0 visszaállítja őket) |
impulzus 203 | eltávolítja az elemet, vagy NPC mutatott |
sk_max_smg1 # | # Új, max ammo a géppisztoly |
net_graph 1 | egy alaposabb fps kijelző |
impulzus 83 | Spawn az Air Charter |
cl_ragdoll_collide 1 | Ragdolls lehetővé teszi, hogy ne klip át egymást, de a stack reálisan egymásra. |
physcannon_maxforce # | Változások milyen keményen hajt objektumok |
physcannon_maxmass # | Változások mekkora húzta objektumok |
physcannon_pullforce # | Változások milyen gyorsan objektumok húzni |
physcannon_tracelength # | Változások a hosszúságú tárgyak is húzott |
physcannon_cone # | Változások a sugara a kúp használt tárgyakat felvenni |
weapon_357 | 0,357 Magnum |
weapon_ar2 | Overwatch Standard Issue Pulse Rifle |
weapon_bugbait | Pherapods |
weapon_crossbow | Crossbow |
weapon_crowbar | Emelőrúd |
weapon_frag | Repeszgránát |
weapon_physcannon | Zero Point Energy Field manipulátor Gun |
weapon_pistol | 9mm-es pisztoly |
weapon_rpg | Rakétahajtású gránátvető |
weapon_shotgun | 12 Gauge Shotgun |
weapon_smg1 | Géppisztoly |
sk_plr_num_shotgun_pellets # | Növeli a pellet tüzelésű minden puska gránát. 100 jól működik. 1000 +, és ez mégis jócskán alatta. |
sk_max_buckshot # | Vet fel, a maximális számú héjak az adott számot. |
sk_plr_dmg_buckshot # | Vet sebzését minden pellet. |
hogy item_battery | Növeli a ruha díj 15 ponttal. |
hogy weapon_annabelle | adja az Atya Gregori módosítása vadászpuska |
hogy item_ammo_357 | Ívik lőszer a 0,357 magnum |
hogy item_ammo_crossbow | Ívik lőszer a számszeríj |
hogy item_box_mrounds | Ívik elsődleges tűz ammo a géppisztolyt |
hogy item_ar2_grenade | Ívik gránátok a géppisztolyt, furcsamód .......... |
hogy item_rpg_round VAGY adja item_ml_grenade | Ívik gránátok az RPG |
hogy item_box_srounds | Ívik lőszer a 9 mm-es pisztoly |
hogy item_ammo_ar2 | Ívik elsődleges tűz ammo a Pulse Rifle Overwatch |
hogy item_box_buckshot | Ívik lövedékek a 12-es kaliberû sörétes puska |
hogy item_ammo_ar2_altfire | Ívik energia gránátot a Pulse Rifle Overwatch |
sk_npc_dmg_shotgun # | Országos Népi Gyűlés nem # károkat vadászpuska |
sk_npc_dmg_smg1 # | Országos Népi Gyűlés nem # kárt az SMG |
sk_npc_dmg_ar2 # | Országos Népi Gyűlés nem # kárt az impulzus puska |
mat_yuv 1 | fekete-fehér módban |
host_timescale # | A változások sebessége a játék (a slow-mo/fast-mo) (# <1 = lassabb, #> 1 = gyorsabb). |
Megöl | Ha meghalsz. |
ch_createjeep | Készíts egy dzsip |
ch_createairboat | Tesz airboat |
célkereszt 0 | Kikapcsolja a Crosshair |
rázza | Létrehoz egy földrengés. |
r_screenoverlay hatások / combine_binocoverlay.vmt | Adja egyesíti az elképzeléseket a játék során. |
r_screenoverlay hatások / tp_eyefx / tp_eyefx.vmt | Ad furcsa vízió játék közben. |
item_healthvial | Adja a kis-egészségügyi üveg (10HP) |
item_healthkit | Adja a nagy egészségügyi csomag (25HP) |
mat_yuv 0 | Lehetővé teszi a Színmód |
cl_enablehud 0 | Bekapcsolja HUD ki. |
cl_drawhud 0 | Bekapcsolja HUD ki. |
sv_unlockedchapters # (Megjegyzés: 15 kredit vége) | Kinyit fejezetek 1-től # |
hogy item_suit | Adja a HEV Suit |
hogy weapon_physcannon | Ad Gravity Gun |
physcannon_megacannon 1 | Teszi a Gravity Gun a Super Gravity Gun |
npc_create_equipment weapon_shotgun | NPC ívik felszerelt puskával. |
npc_create_equipment weapon_smg1 | NPC ívik felszerelt SMG. |
npc_create_equipment weapon_ar2 | NPC ívik ellátott impulzus puska. |
npc_create_equipment weapon_crowbar | NPC ívik felszerelt feszítővas. |
npc_create_equipment weapon_RPG | NPC ívik ellátott RPG rakétavető. |
violence_hblood 0 | Kialszik az emberi vér. |
violence_hgibs 0 | Kialszik az emberi gibs. |
violence_ablood 0 | Kikapcsolja az idegen vért. |
violence_agibs 0 | Kikapcsol idegegen gibs |